1 år BABY

1 år idag med baby, vilket känns helt ofattbart. Jag älskar honom sååååååhär mycket :D.

Jag har nyss duschat efter att ha varit i stallet och hunnit rida lilla hästen. Skriva här lite snabbt eftersom jag och baby ska mötas på stationen kvart i 3 och sedan åka in till Kristianstad och äta och sedan förmodligen gå på k.dagarna.

Planen från början var att åka till GBG, men nej det blev inte så, för det första har jag inge pengar och för det andra så måste baby spara sina pengar till Grekland : ).

Så nu ska jag försöka få röven ur datastolen, sedan upp och föna mitt hår och allt annat som ska göras!
JAG OCH BABY <3333        Jag älskar dig baby<3

pusss mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0