Harry Potter & halvblodsprinsen!

Igår = slappedag : Jag blev frisk. Gick upp vid 9 halv tio tog jag prover till halsfluss, fastän jag inte alls hade ont i halsen just då. Men mamma envisades om att det var bra ifall ifall.

För er som inte har tagit ett halsfluss test så är det faktiskt inte farligt, man ska bara gapa stort och säga AAAAAA, sen tar dom en lång tops och kör ner i halsen och rotar runt på mandlarna, så farligare än så är det inte : ).

När jag kom hem gick jag in i itt älskade rum, gick till min inte så älskade säng och sov till ungefär 1 : ).

När jag vaknade gick jag upp och gjorde mig lite fruskost gick ut i det hääärliga vädret och la mig i hängmattan och åt, sen låg jag där till ungefär 5, haha, baby låg klart där med mig, annars hade det blivit väldigt långtråkigt. Efter det gick jag och baby in och värmde vaxet och sedan satte vi igång att vaxa mina ben, vilket var VÄLDIGT efterlängtat. 5mm hår på benen är inte att leka med! Sen stack vi till älskade glassbåten : D.


Idag :

Idag har knappt börjar ännu, men har precis vaknat i alla fall, klockan är snart 12.30 :o. Men så ska det väl vara när man har sommarlov : ). Sen kommer man ju verkligen inte att kunna sova så länge man vill.

Jag ska i alla fall snart resa på mig upp och göra lite frukost. Klockan 3 tar jag och baby tåget in till k.stad och ska shoppa lite till honom : )

IKVÄLL HALV 9 BLIR DET HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN MED BAAAAAABY :D:D






Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Fin blogg! :)

spana gärna in min

2009-07-21 @ 16:31:27
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0