Nu jäklar ska det gymmas!

Jag och pappa har kommit överrens om en sak :). Nere i hobbyrummet har vi just nu bara datorer och inget annat. Så varför inte skaffa en olika massa maskiner så man kan gymma hemma istället?

Jag vet inte varför jag började tänka på det. Men påväg hem från stallet började jag tänka på att jag vill ha lätt synliga magrutor och att jag vill träna min rumpa så att den blir helt perfekt fast. Även mina lår så dom också blir fasta och perfekta  ;  ).

PLUS att det är bra för hälsan också (y) : D. Så why not?

Mamma tjatar om att börja på spinning, men jag och pappa dumförklarar henne. Om vi har cykel hemma kan hon ju spinna hemma? Sen kan man ju lika gärna köpa ett solarium när man ändå håller på ; ).

Så jag har hittat lite grejer jag vill ha.

  • En orbitrek
  • Två spinningcyklar
  • En crosstrainer
  • Ett löpand
Ja sen blir det kanske annat också, men det är vad jag kommer på nu i alla fall :).

Nu ska jag äta frukost och efter det göra vid mig för jag ska fixa naglarna vid 5.


pusss mysan
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0