Städa, något som inte borde få finnas..

Igår blev lyckat tycker jag :). Jag och baby åkte in till Kristianstad kl15.00.
Men så tröga som vi ärså hade vi båda glömt att det var SÖNDAG och att typ hela stan är nedstängd på söndagar...
Vi gick runt och letade efter en restaurang och båda sa fan va tyst här är. Sen kom vi smarta på att det var söndag och att inget är öppet.

Så hungriga som vi var tänkte vi ärligt talat, hur pinsamt det än är, åka hem igen och sen gå till Bromöllas bästa pizzeria och äta kebab.. haha!

Men påväg till stationen så hittade vi faktiskt en restaurang som va öppen, dom hade gooooodmat!!

KRISTIANSTADS RESTAURANG - kan jag verkligen rekommendera!!





Nu idag då. Jag har nyss städat mitt rum, som såg ut som ett bombnedslag.

- Jäklar vad ditt rum ser ut, har du haft
inbrott?
- Nej, men
utbrott.

Typ så såg det ut i mitt rum, ni kan ju bara tänka er!

Nu ska jag fortsätta med att putsa fönstren, så jag kan få lite pengar av mams och paps. Efter det blir det dammsuga och diska, så jag får ännu mer av mams och paps.

Sist men inte minst ska jagta foto på min sadel och mina gamla stövlar och lägga ut på blocket, så får jag ännu mer pengar :D.

princeville sadel. 17              ridstövlar köpta från några år sedan. Knappt använda.


pusss mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0