tråkigt (med utdragen betoning)


Har nästan precis vaknat.
Ska snart upp och göra mig en nyttig frukost (havregrynsgröt). Idag blir det en relativt lugn dag.

1. göra vid mig och sedan köpa något till baby på vår ett års dag.
2. rida
3. sticka hem till thea och där ska vi bara mysa och kolla på film.



 
Den 2/8 åker vi till Grekland, äntligen säger jag!!! trodde först inte att det skulle bli någon resa så mycket pappa har velat fram och tillbaka. Men nu äntligen!
Så har beställt lite grejer från taxfree.

luktar extreeemt gott, tycker att alla borde ha en!inte beställt ännu, men hoppas att mamma och pappa kan ge med sig, för den är extremt snygg!jättefint enligt mig!


Så det blev en diesel parfym, en DKNY klocka (kanske), och ett Kenneth jay lane armband!

och så har jag självklart skickat efter en undervattenkamera, hur kul är inte det :D?


Men nu ska jag upp och äta sedan göra mig iordning för antagligen guldfynd eller ingegärds : )


pusss mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0